1999 DEPREMİNDE YALOVA SAHİLİ
17 Ağustos 1999 Depreminde yaşadığımız felaketin acılarını aradan 22 yıl geçse de depremde kaybettiğimiz insanlarımızın acılarını halen yüreklerimizde hissediyoruz. İşte bu gördüğünüz fotoğraf bundan tam 22 yıl öncesini gösteriyor.
17 Ağustos 1999 Depreminde yaşadığımız felaketin acılarını aradan 22 yıl geçse de depremde kaybettiğimiz insanlarımızın acılarını halen yüreklerimizde hissediyoruz. İşte bu gördüğünüz fotoğraf bundan tam 22 yıl öncesini gösteriyor.
17 Ağustos depremi ile birlikte enkazlar arasından kaçıp kurtulmaya çalışan Yalovalılar, kent merkezinde kaçacak yeşil alan bulamamıştı. Yalovalılar, depremle birlikte, deniz kenarlarına, TİGEM, Arboretum, Araştırma Enstitüsü bahçelerine kurdukları çadırlarda yaşamaya başlamışlardı.
Ayrıntılı bilgi, ve videolar için TIKLAYINIZ.



Benzer Haberler
1974 YILI ÇINARCIK İLÇESİ KARTPOSTALİ
1950 YILINDA YALOVA GAZİPAŞA CADDESİ
1984 YILINDA ESENKÖY SAHİLİNE GENEL BAKIŞ
1960 YILINDA YALOVA CUMHURİYET CADDESİ
2002 YILI SİYASET SOKAĞINDA SİYASETÇİLER
1970 YILI ELMALIK KÖYÜNDE TOPLU SÜNNET
1982 YILI BALIKÇILAR LOKALİNDEN İSKELE
1961 YILINDA ÇINARCIK SAHİLİNİN SESSİZLİĞİ