AK PARTİ'DEN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ÇİÇEK
AK Parti İl Başkanı Muğlim Bağatar, İl yöneticileri, İl Kadın kolları başkanı Selihan Dicle Şimşek Battal, İl Gençlik kolları başkanı Emirhan Balkaya, İl Genel Meclisi Başkanı Hasan Soygüzel ve Yalova Belediye Başkan V. Mustafa Tutuk 14 Mart Tıp Bayramı'nda Yalova Devlet Hastanesini ziyaret ettiler
AK Parti İl Başkanı Muğlim Bağatar, İl yöneticileri, İl Kadın kolları başkanı Selihan Dicle Şimşek Battal, İl Gençlik kolları başkanı Emirhan Balkaya, İl Genel Meclisi Başkanı Hasan Soygüzel ve Yalova Belediye Başkan V. Mustafa Tutuk 14 Mart Tıp Bayramı'nda Yalova Devlet Hastanesini ziyaret ettiler.
Yalova Devlet Hastanesi’nde sağlık çalışanlarına karanfil dağıtarak 14 Mart tıp bayramını kutladılar. Ak Parti heyeti hastaları da ziyaret ederek şifalar dilediler.
İl Başkanı Muğlim Bağatar, Belediye Başkan V. Mustafa Tutuk ve Ak Parti kademe başkanları pandemi sürecinde vefakarca gece gündüz büyük risk altında çalışan kahraman sağlık ordusuna teşekkürlerini ilettiler.



Benzer Haberler
AK PARTİ ÇINARCIK DANIŞMA KURULU YAPILDI
İYİ PARTİ ÇINARCIK İLÇESİNDE STANT AÇTI
CHP ÇİFTLİKKÖY BABALAR GÜNÜ KUTLAMASI
SAADET'TEN YESOB YÖNETİMİNE ZİYARET
AK PARTİ'DEN MUAMMER GÜZEL'E ZİYARET
CHP'Lİ İNCE'DEN İMAMOĞLU'NA ZİYARET
MHP'DE İLÇE KONGRE TAKVİMİ AÇIKLANDI
İYİ PARTİDEN ARMUTLU İLÇESİNE ZİYARET