AK PARTİ HEMŞİRELER GÜNÜNÜ KUTLADI
Ak Parti Yalova İl Başkanı Muğlim Bağatar, İl Kadın Kolları Başkanı Av.Selihan Dicle Şimşek Battal, İl Kadın kolları yöneticileri ile birlikte Yalova Devlet Hastanesini ziyaret ederek 12 Mayıs Dünya Hemşireler gününü kutladı.
Ak Parti Yalova İl Başkanı Muğlim Bağatar yaptığı açıklamada "Tüm dünyayı etkileyen salgın sürecinin kahramanları sağlık çalışanlarımızın 12 Mayıs Dünya Hemşireler gününü kutluyoruz "dedi
Ak Parti Yalova il Başkanlığından yapılan açıklamada "Ak Parti Yalova İl Başkanı Muğlim Bağatar, İl Kadın Kolları Başkanı Av.Selihan Dicle Şimşek Battal,ve İl Kadın kolları yöneticileriBaşta Hemşirelerimiz olmak üzere büyük fedakarlıklar ile gece gündüz demeden milletimizin sağlığı için emek veren tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkürlerini ilettiler ve Kıymetli hemşirelerimizin Hemşireler Günü'nü kutladılar." denildi



Benzer Haberler
AK PARTİ ÇINARCIK DANIŞMA KURULU YAPILDI
İYİ PARTİ ÇINARCIK İLÇESİNDE STANT AÇTI
CHP ÇİFTLİKKÖY BABALAR GÜNÜ KUTLAMASI
SAADET'TEN YESOB YÖNETİMİNE ZİYARET
AK PARTİ'DEN MUAMMER GÜZEL'E ZİYARET
CHP'Lİ İNCE'DEN İMAMOĞLU'NA ZİYARET
MHP'DE İLÇE KONGRE TAKVİMİ AÇIKLANDI
İYİ PARTİDEN ARMUTLU İLÇESİNE ZİYARET