AK PARTİ MİLLETVEKİLİ BAKAN'LA GÖRÜŞTÜ
Ak Parti Yalova Milletvekili Meliha Akyol Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’yı ziyaret etti.
Ak Parti Yalova Milletvekili Meliha Akyol Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’yı ziyaret etti.
İlimizde devam eden sağlık yatırımlarının ve Tıp Fakültesinin değerlendirildiği ziyarette Bakan Koca çalışmalardaki son durum hakkında Ak Parti Yalova Milletvekili Meliha Akyol ile fikir alışverişinde bulundu. Ziyaretten ve Yalova’ya ilgisinden dolayı Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’ya teşekkür eden Ak Parti Yalova Milletvekili Meliha Akyol yaptığı açıklamada;
“Son teknolojiye göre yapımı devam eden Yalova Devlet Hastanemizin inşaatı hakkında bakanımızla değerlendirme yapma imkanı bulduk. İlimiz için çok önemli olan hastane inşaatı planlanan tarihten önce bitecek. Geçtiğimiz günlerde Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla resmi gazetede yayınlanarak şehrimize müjdelenen Tıp Fakültemizin koordinasyonuna yönelik çalışmalarımız devam ediyor. Yalova’mızın sağlık kadrosunun güçlenecek olmasının memnuniyetini yaşıyoruz. İlgi ve alakalarını şehrimizden eksik etmeyen Sayın Cumhurbaşkanımıza ve Bakanımız Dr. Fahrettin Koca’ya teşekkür ederim” dedi.



Benzer Haberler
AK PARTİ ÇINARCIK DANIŞMA KURULU YAPILDI
İYİ PARTİ ÇINARCIK İLÇESİNDE STANT AÇTI
CHP ÇİFTLİKKÖY BABALAR GÜNÜ KUTLAMASI
SAADET'TEN YESOB YÖNETİMİNE ZİYARET
AK PARTİ'DEN MUAMMER GÜZEL'E ZİYARET
CHP'Lİ İNCE'DEN İMAMOĞLU'NA ZİYARET
MHP'DE İLÇE KONGRE TAKVİMİ AÇIKLANDI
İYİ PARTİDEN ARMUTLU İLÇESİNE ZİYARET