BAŞKAN SİLPAGAR CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’LA GÖRÜŞTÜ
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Ankara’da Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir araya geldi.
Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, Ankara’da Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir araya geldi.
TBMM’de gerçekleşen AK Parti Grup Toplantısı sonrasında AK Parti Yalova Milletvekili Meliha Akyol ile birlikte AK Parti Grup Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’la görüşme imkanı bulan Başkan Silpagar, kendisine Çiftlikköy’de yapılan çalışmalarla ilgili bilgi aktardı.
Başkan Silpagar, “Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’la grup toplantısı çıkışında yaptığımız görüşmemizde ilçemizde gerçekleştirilen kamu ve özel sektör yatırımları ve Çiftlikköy Belediyemizin çalışmaları ile ilgili bilgileri arz ettik. Sayın Cumhurbaşkanımıza ilçemize göstermiş olduğu ilgi ve hassasiyetinden dolayı şükranlarımı arz ediyorum” dedi.



Benzer Haberler
AK PARTİ ÇINARCIK DANIŞMA KURULU YAPILDI
İYİ PARTİ ÇINARCIK İLÇESİNDE STANT AÇTI
CHP ÇİFTLİKKÖY BABALAR GÜNÜ KUTLAMASI
SAADET'TEN YESOB YÖNETİMİNE ZİYARET
AK PARTİ'DEN MUAMMER GÜZEL'E ZİYARET
CHP'Lİ İNCE'DEN İMAMOĞLU'NA ZİYARET
MHP'DE İLÇE KONGRE TAKVİMİ AÇIKLANDI
İYİ PARTİDEN ARMUTLU İLÇESİNE ZİYARET