ÇINARCIKLI KADINLARDAN DOĞA YÜRÜYÜŞÜ
Çınarcık Belediyesinin geçen yıl başlattığı “Hayatına spor, vücuduna sağlık katmak için sen de bize katıl" projesi kapsamında, kadınlar düzenli spor yapmayı sürdürüyor. Kadınlar bu kez Teşvikiye beldesinde de doğa yürüyüşü ve zumba aktiviteleri düzenlendi.
Güzel havayı fırsat bilen Çınarcıklı kadınlar, güne mutlu bir başlangıç yapmak üzere bir araya gelip spor ve eğlence dolu anlar yaşadı. Kadınlar yaşamlarına zindelik ve keyif katan, belediye bünyesinde çalışan bir spor eğitmeninin koordinatörlüğünde gerçekleşen aktivitelerle, her yaştan kadının spor yapma alışkanlığı kazanmasını ve sosyalleşmelerini sağlamayı amaçlıyor. Ücretsiz bir şekilde sunulan aktivitelere kayıt olmak isteyen vatandaşlarımızın, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne gelip kayıt işlemlerini yapmaları gerekiyor.








Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
VALİ USTA'DAN YTSO YÖNETİCİSİ SOYSAL'A ZİYARET
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU