İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE YANGIN TATBİKATI
İl Sağlık Müdürlüğümüz hizmet binasında, Müdürlüğümüz personellerine yönelik olarak Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü Eğitmeni Mustafa Öztoprak tarafından uygulamalı yangın söndürme eğitimi ve bina tahliye tatbikatı gerçekleştirilmiştir.
İl Sağlık Müdürlüğümüz hizmet binasında, Müdürlüğümüz personellerine yönelik olarak Yalova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü Eğitmeni Mustafa Öztoprak tarafından uygulamalı yangın söndürme eğitimi ve bina tahliye tatbikatı gerçekleştirilmiştir.
Uygulama öncesinde Müdürlüğümüz konferans salonunda yangın tipleri, yangın nasıl söndürülmelidir, yangın esnasında ilk yapılması gerekenler ve yangın tüpünün kullanımı ile ilgili bilgilendirme yapılmıştır. Eğitiminin ardından personellerimizin katılımı ile uygulamalı yangın söndürme ve bina tahliye tatbikatı gerçekleştirilmiştir.



Benzer Haberler
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU
ÇİFTLİKKÖY BAYRAKTEPE'DEN GÜN BATIMI
ÇİFTLİKKÖY’DE MİNİMATİK DEZENFEKTE ARACI