İYİ PARTİ SAHADA VATANDAŞLA BULUŞUYOR
İYİ Parti Yalova İl Başkanlığı, 4 Eylül’de gerçekleşecek önemli ziyaretler ve etkinlikler öncesinde hazırlıklarını tamamladı. İl Başkanı Osman Kendir, Merkez İlçe Başkanı Selda Gülçiftçi Avcıoğlu ve il-ilçe yönetim kurulu üyeleriyle birlikte, Genel Merkez'den gelecek heyetin programını planladı.
İYİ Parti Yalova İl Başkanlığı, 4 Eylül’de gerçekleşecek önemli ziyaretler ve etkinlikler öncesinde hazırlıklarını tamamladı. İl Başkanı Osman Kendir, Merkez İlçe Başkanı Selda Gülçiftçi Avcıoğlu ve il-ilçe yönetim kurulu üyeleriyle birlikte, Genel Merkez'den gelecek heyetin programını planladı.
.İYİ Parti Yalova İl Başkanı Osman Kendir, yaptığı açıklyamada " Merkez İlçe Başkanı Selda Gülçiftçi Avcıoğlu il ve ilçe yönetim kurulu üyelerimizle birlikte 4 Eylül’de şehrimizi ziyaret edecek Genel Merkez temsilcilerimizle yapacağımız programların planlamasını gerçekleştirdik.x4 Eylül’de, şehrimizin önemli stk, oda ve kurumlarını ziyaret edecek, halkımızla buluşacağız." dedi



Benzer Haberler
İYİ PARTİ ÇINARCIK İLÇESİNDE STANT AÇTI
CHP ÇİFTLİKKÖY BABALAR GÜNÜ KUTLAMASI
AK PARTİ'DEN BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
SAADET'TEN YESOB YÖNETİMİNE ZİYARET
AK PARTİ'DEN MUAMMER GÜZEL'E ZİYARET
CHP'Lİ İNCE'DEN İMAMOĞLU'NA ZİYARET
MHP'DE İLÇE KONGRE TAKVİMİ AÇIKLANDI
İYİ PARTİDEN ARMUTLU İLÇESİNE ZİYARET