PERŞEMBE GÜNÜ YALOVA GENELİNDE SULAR KESİK
Yeşil Körfez Su Birliği’nin arıtma tesislerinin çıkışında yapacağı çalışma sebebiyle 23 Ocak Perşembe günü 08.00 -16.00 saatleri arasında yapılacak yeni isale hattı bağlantı çalışmaları nedeniyle Yalova ve ilçelerinde il genelinde su kesintisi yaşanacak.
Yeşil Körfez Su Birliği’nin arıtma tesislerinin çıkışında yapacağı çalışma sebebiyle 23 Ocak Perşembe günü 08.00 -16.00 saatleri arasında yapılacak yeni isale hattı bağlantı çalışmaları nedeniyle Yalova ve ilçelerinde il genelinde su kesintisi yaşanacak.
Yeşil Körfez Su Birliğinden yapılan açıklamada vatandaşlar uyarılarak "Kesintiden vatandaşlarımızın etkilenmemesi için depolarımızda gerekli önlemler alınmış olmakla birlikte, vatandaşlarımızın su kullanımında dikkatli olması önemle rica olunur." denildi



Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
AK PARTİ'DEN BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU