VALİ KAYA'DAN FAZLACA'YA ZİYARET
Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, Altınova Belediye Başkanı Yasemin Fazlaca’yı makamında ziyaret etti. Vali Kaya, Fazlaca’ya hayırlı olsun dileklerinde bulundu ve belediye yönetiminde başarılar diledi.
Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, Altınova Belediye Başkanı Yasemin Fazlaca’yı makamında ziyaret etti. Vali Kaya, Fazlaca’ya hayırlı olsun dileklerinde bulundu ve belediye yönetiminde başarılar diledi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Altınova Belediye Başkanı Yasemin Fazlaca,’’ Sayın Valimiz Dr. Hülya Kaya’ya nazik ziyaretleri için teşekkür ederim. Valimiz ile ilçemizin önemli konuları hakkında karşılıklı istişarelerde bulunarak, bölgenin ihtiyaçları ve beklentileri hakkında fikir alışverişi gerçekleştirdik.’’ dedi.
Gerçekleşen görüşmede Başkan Fazlaca ilçenin mevcut durumu, projeleri ve hedefleri hakkında Vali Kaya’ya bilgi verdi.
Ziyaret hediye takdiminin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesi ile son buldu.



Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
VALİ USTA'DAN YTSO YÖNETİCİSİ SOYSAL'A ZİYARET
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU